SZERETSZ LÁBIKÓT KÉNYEZTETTNI? |
|
ÉN IMÁDOM HA NYALOGATJÁK A TALPAM ÉS SZOPOGATJÁK A LÁB UJJOM!!
Válasz a(z) 1-es üzenetre:Szia!Azt szeretnném megtudni,hogy mi az a lábimádat és mit kell csinálni? Csók
Gandalf,igazad van! Respect! Nekem már tizenévesen tetszett a dolog,akkor még azt hittem,ez valami szexuális deviancia,de ma már nem szégyellem,sőt! Ha valakivel már annyira előrehalad a kapcs.,fel is vetem a témát!:) De az ilyen jellegű képek,filmek,stb,szintén érdekelnek...
Sziasztok! A legcsodálatossabb dolog a világon női lábakat kényeztetni! Egy kézcsók a tisztelet jele, egy lábcsók viszont alázatot, teljes alárendeltséget, maximális odaadást jelent.
még kezdő vagyok a témában,de csuda izgalmasnak tűnik Attila
Ne használd hirdetésre!!! Arra ott van a reglapod és a chat. Köszönöm. Egyébiránt én is szeretem ha becézgetik,kényeztetik a lábaimat.De az úgy jó,ha a harisnyát lehúzva folytatják egy idő után :-) Ti pasik sem szerettek óvszerrel dugni :-)
annyira szép a lábfejed!!!
Szívesen kényeztetném a lábadat és nyalogatnám a lábújjaidat!
Ki szeret kart kényeztetni?
Imádom a szép nöi lábakat!
Láb és főleg harinya, harisnyanadrág imádó vagyok.Keresek olyan hölgyet aki hasonló érdeklődésű.
szivesen kényesztetném anyelvemmel a lábadat
Én is imádom a gyönyörű női lábakat
!kep:http://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/FORUMIMG/28001.jpg én meg a szép férfias lábakat, talpakat szeretem kényeztetni a nyelvemmel :-D
Én talpat nyalni szeretek.
Én nagyon szeretem hosszassan a nyelvemmel kényeztetni a szép női lábujjakat, ettől feltudok izgulni.
Kedves Témagazda! A Te lábaidat azt hiszem mindenki szívesen kényeztetné! De én is imádom a női lábat, mert azt ügyesen kényeztetve a lábújjaktól a combokon át a lágyék találkozásánál megtalálhatjuk a szeméremajkaikat, melyek további kényeztetése a legnagyobb és legszebb kölcsönös gyönyörőkhöz vezet!!Azt hiszem evvel Mindenki egyetérthet??!!!
megőrülök, amikor a párom odanyomja az arcom elé a lábát....